Am I bright enough to shine in your spaces?

Här bloggas det på för fullt. Nästan.

Jag har verkligen inte haft lust att skriva någonting. Det känns bara som om det har varit väldigt mycket att göra på senaste tiden. Allt från järnbrist och biverkningar på medicin mot det, till mycket i skolan.
Och mina krav på migsjälv har inte förändrats ett dugg. Jag kan verkligen inte se något bra i mina bilder och det jag gör, hur mycket folk än berömmer. För det ända jag tänker på är en kommentar jag fick en gång:



Så vad är det som gör mina bilder så speciella? Vad gör det för skillnad om det är JAG bakom kameran eller inte?
Den här kommentaren är ständigt i mitt huvud. Jag kan bli nöjd med bilderna i kameran, ännu nöjdare när de är färdigredigerade, men så fort det handlar om att visa upp de, så duger ingen

Jag skulle egentligen kunna hålla på hur länge som helst, men jag vill inte trötta ut någon med det. Någon bild orkar jag inte heller leta på som passar. Det var väl bara det jag ville skriva, omedvetet. Men jag kommer nog upp med lite blandade bilder från iphonen och kanske någon från kameran, för att sammanfatta den senaste veckan.
kk

Kommentarer
Postat av: sofia

du behöver inte vara bäst. huvudsaken är att du tycker det är kul. skit i vad alla andra säger!!!!

2010-03-31 @ 18:58:17
URL: http://weheartkings.blogg.se/
Postat av: jonna

men vad var det för hemsk person som sa så????



jag älskar dina bilder det vet du, o du får tänka som så att har du gjort vad du kunnat med bilden så är det så, då får den vara dålig eller bra, men om du nu är med på fototävlingar o vinner nån gån så hoppas jag att du tar åt dej av det o skiter i vad den hemska människan sa.... man kan inte göra alla nöjde så är det med allt.

älskar dej pözzzzzzzzzzzz

2010-03-31 @ 19:24:11
Postat av: Nhi

du är sjukt duktig på det du gör. we love u, jag kommer stötta dig :) en sjukt onödig kommentar!!!

2010-04-02 @ 00:12:13
Postat av: Vivi

Texten i mitten, vad är det för stil på den? :)

2010-04-04 @ 10:02:57
URL: http://enviivi.blogg.se/
Postat av: Lisett

Tack så mycket underbara människor, ni är verkligen guld värda. ♥

2010-04-04 @ 17:44:11
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0