Studiofotografering!

Idag var det så segt att gå upp att jag funderade på att stanna hemma..!
Men sedan kopplade det i hjärnan att jag skulle ha massor utav fotograferingar i skolans studio. :)
Upp kom jag och så pratade jag med storasyster en stund, och kollade om de hade gul fingerfärg som jag kunde låna. Det gick jättebra så det vart och be om skjuts hem till syster och hämta färgen för att sedan åka iväg mot skolan! :)

Jag hade varit så osäker och nervös att jag knappt kunde sova i natt, så jag har gäspat hela dagen.
Men efter lite vägledning utav världens bästa Mentor-David så kunde jag mixtra ihop ljuset som det skulle bli, blev det ganska bra :)

Behind-the-scenes och testbilder kommer upp imorgon, för skoldatorn bråkar så himla mycket med mig nu att jag inte vill röra den, haha.
Men jag ska inte skriva så mycket mer då jag inte orkar leta reda på någon passande bild, och mycket text utan bild är ju inte det roligaste att läsa. 

Jag avslutar detta inlägg med ett stort tack till mina underbara klasskamrater som ställde upp som modeller och assistenter idag, ni är helt underbara! :)

Modellerna; Elin, Amanda, Maja, Flamur, Patrik. Och smikansvarig&assistent: Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0