Plugg-natt (utkast 20-03-10)

Igår mådde jag inte speciellt bra på morgonen, vaknade upp med huvudvärk och kände mig helt borta. Så det var bara att sjukanmäla mig ifrån Collage. Dagen gick hur snabbt som helst trots att jag inte gjorde någonting. 

Runt åtta så kom Rosanna, Sofia&Phan hit :) Vi hade planerat in en pluggkväll, då det är lättare att sitta och tvinga varandra och plugga, än att göra det helt ensam. Jag började smått på de flesta uppgifter jag har att göra, men det gick inte lika bra som jag hoppats.
Jag har verkliga problem med detta, så fort jag ska börja skriva så tar det helt stopp, helt tomt på tankar. Och miljö spelar ju tydligen ingen roll då jag varken kan göra de i skolan, hemma eller med tjejerna.
Om man bortser från allt pluggande(mycket ironiskt att göra när det var det som var syftet) så hade vi det jätteroligt emellanåt, haha, jag låter bilderna tala för sigsjälv!

Sofia, Phan, Jag & Rosanna. 
VI ÄR SNYGGA!
(bilderna är klickbara)
Natten slutade med att vi låg och hade djupa diskutioner och skrattanfall, precis som det ska vara! :)

Kommentarer
Postat av: Patrus

fan lisett, trodde du inte kunde bli fulare än vad du redan är, men du har fan lyckats ;)

2010-03-21 @ 22:08:43
URL: http://patrus.blogg.se/
Postat av: Hana

YOU HAVE GLASSES , WELCOME TO THE CLUB!

men åh va fina ni är!

2010-03-21 @ 22:38:14
URL: http://hanakung.blogg.se/
Postat av: SOFIA

HAHAHAHAH jag skrattar så jag gråter !!!

2010-03-22 @ 22:01:41
URL: http://weheartkings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0