Massa kodande och basket!

Det är vad mig dag har bestått utav.
Mediaproduktion på morgonen, då jag satt och hade massa krav på mentor-david att hjälpa mig. Haha, jag vet precis hur det ska se ut i mitt huvud, men sen har jag tyvär inte kunskaperna i Dreamweaver för att kunna göra allt.
Bilderna är jag jättetveksam på. Det känns som om jag inte har några bra hundbilder alls.
Men jag får väl ta det bästa och göra iording och visa upp för att få kritik på de. Om folk klarar av att vara ärliga och inte säga att det är bra för att det är det jag vill höra, haha :)

Tillbaka till min dag, efter maten hade vi idrott, vilket var basket i idrottshuset.  Första tanken var att det skulle bli hemskt, eftersom jag är så dålig på basket. Men det visade sig att jag var bäst och gjorde så vi vann!
Hahaha, det var faktiskt Patrik som gjorde att mitt lag vann hela tiden. Fast jag gjorde faktiskt ett mål :D

När vi spelade match så kände jag verkligen hur mycket jag saknar handbolllen... Att ha ett lag, att kämpa tillsammans, att göra mål, att känna sig stolt. Men tyvär finns det ju inget "vi spelar för att det är kul" längre. Nu handlar allt om att gå upp i klass och vinna hela tiden. Och det är inte det jag är ute efter.


det är väldigt roligt att överredigera gamla bilder, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0