life will smile for you (utkast från igår)

Dagen har varit händelserik idag!

Började morgonen med mentorsamtal med David. Han berömde mig jättemycket för bilderna, och det känns så bra då, även fast jag inte kan känna mig helt nöjd. Vi pratade även väldigt mycket om kommande projekt.
På tisdag ska jag ha bestämt mig för ett jobb/en person jag ska följa en hel dag/flera tillfällen och skriva ett bildreportage om det :)
Sedan måste jag också skriva klart min prisplan. Jag tycker det är så svårt att ta betalt, när jag inte vet hur mycket som är lagom. Men jag och mamma ska klura på det där, och så ska jag göra en undersökning, haha :)

Sedan att jag ska dela in mina fotografier i olika grupper, så som "hemma" och "jobb".
Bara för på bilder man bara ska ha som minnen, eller inte får betalt för, behöver inte vara perfekta och att jag måste lägga ner massa tid jag egentligen inte har på de.

Sedan det här med kurser i tvåan och betyg, så var allt lugnt. Vi ska ha ett möte i maj och lägga upp mina scheman och se om jag kan få vara mer på collage på hösten och mer i skolan på våren... :)

Resten utav dagen resulterade inte i mycket arbete, haha. Jag och Eme sprang runt och fjantade oss som vanligt, haha :) Vi köpte massor 3:--kakor och drack massa vatten och mosade muggar så att man vart hörselskadad, lekte dvärgar och jag kastade vatten på migsjälv. 


tre-kronors-kakan&vattnet ♥ haha!

Kommentarer
Postat av: Emelina

roligaste dagen på länge! bästa var när du kastade vatten på dig själv! HAHAHA xD

2010-03-19 @ 13:04:09
URL: http://fooppiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0