Kalas & Salem Al Fakir

Dagen började runt tio, med att göra sig iordning och åka iväg hem till storasyster Jenny med familj.
Där vart firande utav Leon, två år. :) 
Massa fika, tårta och bus, och bilder vart det väldigt många tagna, men det kommer upp imorgon, då jag ändå ska fixa ihop några till Jonna :)

Jag hann inte vara hemma länge, runt sju, för då kom Sofia och hämtade upp mig :) Vi åkte mot Varberga och hyrde 'My sisters keeper' som hon hade i läxa att se. Sedan vart det att åka hem till Phan och titta på melodifestivalen innan, bara för Salem Al Fakir's skull, haha :D

Vi satt och skrek oss igenom röstningen, och sedan när allt var avgjort så grät vi. Haha, vi som satt och röstade massor ju! :(

-printscreen från min samtalslista, haha ;)
Efter att vi ignorerat och blockerat händelsen om vem som vann, så gick vi vidare med att se filmen vi hyrt. Tårarna fanns i ögonen i stort sett hela tiden, men jag trodde den skulle vara värre. Men den var helt okej att se. :) 

Och just nu ligger jag och halvsover i sängen, och lyssnar på Salem Al Fakir (förvånade?)hihihihihihih.

Kommentarer
Postat av: Nhi

SALEM AL FAKIR IN MY HEART <3

2010-03-14 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0