jag kommer bli döv...

hihi, har musiken på högsta volym och springer runt i hela huset.
Är ensam hemma i några timmar, vilket aldrig händer, haha. 

Gårdagen bestod utav en snabb skoldag med tur med bussarna hela vägen hem. Solen sken, snön var överallt och himlen var blå med massa fina moln på. Det absolut finaste vädret någonsin, enligt mig. Och att ha underbart bra musik till det i öronen är ju pricken över i:et. 
Var lugn och glad i någon timme, sedan fick jag reda på att jag skulle med och träna Step-Up på Friskis&Svettis

Min koordination har blivit sämst. Jag skyller allt på mina oanvändande glasögon. Har extrema huvudvärker, dålig syn(uppenbarligen!) Och balansen är inte okej alls. Så hjärnan fokuserade kroppen på att inte ramla ihop och vägrade hänga med. Men jag överlevde haha. 

Och idag har jag jobbat klart med modell/studio-bilderna/medialäxan. Modellerna var nöjda med resultatet tror jag, och jag och David var det också. De bilderna kommer upp senare :) 
På idrotten så körde vi innebandy. Jag fick Pontus att ramla omkull, och trodde jag skulle svimma av skratt. Haha, bara för att han härmade Peter Griffin när han slog i knät. 

Men nu ska jag springa runt lite mer, uppdaterar som sagt senare :)


bild från ungefär ett år sedan printad från bilddagboken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0