Jag har så ont..!

Det har jag sagt hela tiden idag. Träningsvärk i hela kroppen, och då menar jag verkligen hela!
Under förmiddagen har i stort sett bara legat i sängen.
Men runt fyra så vart det hem till storasyster och leka med William och Neo. Min kropp gillade att kasta sig i snön och springa runt och ta emot hoppande barn. Varenda rörelse gjorde ont, haha. Men vi hade det kul ändå.


William förra veckan :)
Efter allt bus och snö innanför kläderna så gick vi in och fixade med bilder och åt god mat. Och efter maten vart det att titta på film med barnen: Aliens vs Monsters och en kvart på Ice age 3. 

Och i mellan filmbytet så höll William på att prata osammanhängande åt mig och hade inga planer på att sova.
-Men William lägg dig och försök sova!
-*snyft* MEN SETTIS, JAG VILLE JU BARA PRATA MED DIG!

Fy vad hemsk jag kände mig! Jag började nästan gråta själv och så satt vi och kramades en stund, sedan somnade han ganska snabbt. 
Haha, ja han kan det där med att få mig att gråta och skratta no matter what.

Nu ska jag dock sova, ska vara valp-vakt imorgon 9.30. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0