Håller på och renoverar designen!

Har tänkt och göra bloggen bredare, så att jag kan visa upp bilder ännu bättre!
Ska även byta ut min vinterdesign mot en med lite mer vår i sig. Därför har jag inte brytt mig om att ändra storleken på headern än, eftersom den ändå ska bytas ut. Vi får hoppas på att mina designkunskaper räcker lika långt som min vilja. Men det mesta löser sig med google, hur skulle vi klara oss utan den underbara sidan?

Här har vi en liten animation på det som jag har gjort hittills, mycket nödvändigt känner jag allt! (Det är bara för att jag har så tråkigt just nu)
(syns inte ändringarna, så tryck på f5!)

Kommentarer
Postat av: Mona

Fin blogg :) Kommentera gärna min :) www.baaraona.blogg.se



// Kram

2010-04-05 @ 21:49:40
URL: http:// baaramona.blogg.se/
Postat av: Olivia

Har velat göra så den blir bredare. Hur gjorde du? haha

2010-11-18 @ 11:08:41
URL: http://byolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0